Tisdag 26 maj kl.17.00 är det dags för gradering för alla Karate Kids.
För att få gradera krävs det att barnet har tränat regelbundet under terminen och fått ett godkännande från sin instruktör.
KOSTNAD Barn(mongrad): För nya Karate Kid kostar graderingen 200:-. Då ingår graderingsavgiften(100:-) samt ett graderingspass med tillhörande teknikhäfte. För barn som gör sin andra termin och redan har ett häfte är kostnaden 100:-.
Det går bra för anhöriga att titta på graderingen förutsatt att man sitter still och är tyst för att inte störa.
OBS! Ta med ett litet foto till passet!
Betalning via Swish på plats vid anmälan. Kontanter fungerar också. Kom i god tid innan graderingen börjar för att hinna registrera dig.
